reklama

Parfémy Louis Vuitton jako hvězdná inspirace

reklama

Mistr parfumér Jacques Cavallier Belletrud hledá inspiraci v prožitcích a mezi sedmi voňavými „cestami“ – sedmi parfémy, vytvořil dvě vůně ideální jako dárek na svátek Svatého Valentýna.
Lehký parfém Rose des Vents a unisexový Matière Noire – obraz vaší temnější stránky. Les parfums Louis Vuitton představují jednu velkou cestu emocí. Pojďte, dobrodružství začíná…
Rose des Vents chtěl mistr parfumér vytvořit dojem okvětních lístků růže nesených větrem. Proto si vybral mimořádné trio růží: centifolia absolue je exkluzivní surovina, extrakt z provensálské růže pomocí oxidu uhličitého (CO²). Žádná jiná značka tuto surovinu nemá – je exkluzivně vyrobena pro Louis Vuitton. Dalšími surovinami jsou parou extrahovaná růžová esence a esence z damascénské (bulharské) růže.
Matière Noire je jako kaleidoskop vůní – kontinuální metamorfóza oděná do stínů. Zlatý paprsek, hvězdami posetá obloha, severní záře – je to světlo, které činí z cestování magický zážitek. Zejména když osvětluje vše, co mu leží v cestě – pole, která při západu slunce vypadají, jakoby z nich šlehaly plameny; střechy, kterým v poledne zcela bere barvu; i kůži, která díky němu získává světle bronzový nádech.
Jacques Cavallier Belletrud chtěl právě tuto vlastnost světla přetvořit v nádhernou vůni. Chtěl, aby parfém ztělesňoval konkrétní barvu. Inspirace přišla, když navštívil kožedělné dílny Louis Vuitton, kde viděl mistra, jak z kusu kůže malinové barvy vyrábí luxusní kabelku. Kůže barvy zralého ovoce mu vnukla nápad – propojit vůni kůže a barvu maliny.
Při tvorbě parfému použil exkluzivní vonnou esenci z kůže, kterou  používá značka Louis Vuitton k výrobě svých produktů, a čínské vonokvětky (osmanthus) – bílé květiny s animální, trochu meruňkovou vůní. Tento duální akord je zasazen do „rámu“ tvořeného kosatcem a šafránem. Tato kombinace tónů umocňuje ušlechtilost kůže. Zároveň se o pozornost uchází akord ještě ne zcela zralých malin. Je jedno, že jde o první takové setkání – maliny a kůže si padly do náruče jako milenci.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama