reklama

Michelle Williams propůjčila svoji tvář kolekci šperků Blossom BB značky Louis Vuitton

reklama

Múza značky Louis Vuitton, herečka Michelle Williams se stala novu tváří reklamní kampaně na kolekci šperků tohoto módního domu. Pro fotografa Patricka Demarcheliera tato americká herečka – svojí energií a duší ztělesňuje samotnou podstatu kolekce šperků Blossom BB. 
 
„Velmi se mi tato bezstarostná a barevná kolekcí líbí – je v ní něco, co vás zaujme, a je originální.  A zároveň je i klasická a elegantní.“ Michelle Williams. Nová kolekce Blossom BB je poctou kvítku Monogram – stejně jako drobné kvítky, i jednotlivé šperky jsou miniaturní svojí velikostí, ale překvapí svými svěžími a radostnými barvami.
Díky svým hereckým výkonům se Michelle Williams vyšvihla do elitní skupiny nejvyhledávanějších a nejuznávanějších herců v Hollywoodu. Je držitelkou Zlatého glóbu, třikrát byla na tuto cenu nominována, jednou byla nominována na cenu Tony, Cenu kritiků a čtyřikrát na Oskara. Mezi významné filmy její herecké kariéry patří oskarový snímek režiséra Ang Lee Zkrocená hora (2005), SynekdochaNew York (2008), Shutter Island (2010) a My Blue Valentine (2010).
V roce 2011 jí role Marilyn Monroe ve filmu Můj týden s Marilyn získala Zlatý globus za nejlepší ženskou roli a třetí nominaci na Oscara. Michelle Williams lze nyní vidět ve filmu MÍSTO U MOŘE režiséra Kennetha Lonergana, kde jí hereckého partnera dělá Casey Affleck. Její výkon v tomto snímku jí zajistil nominaci na Zlatý globus, Cenu kritiků a nedávno i na Oskara za nejlepší ženský herecký výkon ve vedlejší roli. Nová reklamní kampaň se objeví v únorových vydáních světových magazínů.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama