reklama

Kampaň „Pomozte naplnit misky v útulcích“ bude rozdávat krmivo již po deváté

reklama

Letošní podzim bude tradičně ve znamení pomoci útulkům a jejich čtyřnohým svěřencům. Nadace na ochranu zvířat a společnost Mars totiž již po deváté spouštějí kampaň „Pomozte naplnit misky v útulcích“, která v minulých osmi ročnících do útulků přinesla více než 330 tun kvalitního suchého krmiva značek Pedigree® a Whiskas®.

V rámci kampaně se v pátek 22. září 2017 uskuteční před hlavním vchodem do Metropole Zličín speciální odpoledne věnované zvířecím miláčkům a péči o ně. Pro všechny návštěvníky bude připraven bohatý program včetně bezplatných konzultací s veterinářem, kynologické poradny a interaktivních aktivit pro děti. Nebudou chybět ani zvířecí kamarádi z útulku hledající nový domov. K této aktivitě se váže série menších akcí přímo na prodejních plochách obchodního řetězce Albert v sobotu 16. září a speciální sbírka pro vybrané útulky v pátek 29. září.

Kampaň, která příští rok oslaví 10. výročí, je velmi úspěšná, o  čemž svědčí celkový objem dosud darovaného krmiva  ve  výši 330 tun. „Mechaniku kampaně jsme ponechali stejně prostou jako v předchozích letech,“ představuje nový ročník Lenka Bojdová ze společnosti Mars. „Spotřebitel jednoduše koupí jakékoli výrobky značky Pedigree® a Whiskas® v období od 13. září do konce října a  naše společnost poté vybraným útulkům daruje odpovídající objem krmiva.“ Partnerem a  spolupořadatelem kampaně je Nadace na ochranu zvířat: „Kampaně, jako je tato, jsou pro útulky velmi významné. Za peníze ušetřené za nákup krmiva mohou pořídit chovatelské potřeby pro zvířata, provést například odkládané opravy nebo vybavit útulek novými kotci. Proto mám velkou radost, že také v letošním roce díky této jedinečné kampani naplníme misky v útulcích,“ říká Mgr. Eva Hodek, ředitelka Nadace na ochranu zvířat.

Během kampaně „Pomozte naplnit misky v útulcích“ se zároveň uskuteční několik akcí přístupných pro širokou veřejnost. V pátek 22. září od 10 do 18 hodin bude Metropole Zličín hostit odpoledne na téma domácích mazlíčků a  péče
o ně. Na místě bude možné dozvědět se  více o kampani „Pomozte naplnit misky v útulcích“, využít bezplatných konzultací s veterinářem
a s kynology z Nadace na ochranu zvířat nebo se seznámit s několika svěřenci útulku. Připraven bude i  speciální program pro děti včetně malování na obličej a možnosti vlastnoručně vyrobit hračku pro psího parťáka. Akcí provede zpěvačka a patronka Nadace na ochranu zvířat Markéta Procházková. Na samotné prodejní ploše hypermarketu Albert nabídnou konzultace studenti veterinární univerzity a navíc si  zájemci budou moci odnést vzorek tyčinek Pedigree® DentaStix® pro každodenní péči o chrup psů.

Hlavnímu odpoledni bude v sobotu 16. září 2017 předcházet série menších akcí přímo na  vybraných prodejních plochách obchodního řetězce Albert (Chodov, Galerie Butovice, Arkády Pankrác, Průhonice a Štěrboholy). Kromě vzorků mohou zájemci získat i bezplatnou radu od přítomných studentů veterinární univerzity.

Řadu aktivit symbolicky zakončí sběrné vozíky na ploše 15 vybraných poboček řetězce Albert po celé České republice, do kterých bude moct každý zákazník vložit 29. září 2017 zakoupené krmivo ve  prospěch vybraných útulků. Samotný začátek kampaně je naplánován na září a  říjen z jednoduchého důvodu, 4. října probíhá Mezinárodní den zvířat, který je oslavován po celém světě již skoro 100 let a odkazuje na františkánského mnicha Sv. Františka z Assisi, jenž pečoval o  opuštěná, nemocná a týraná zvířata.

Po dobu konání kampaně „Pomozte naplnit misky v útulcích“ bude navíc možné zakoupit výrobky značek Pedigree® a Whiskas® na ploše vybraných obchodních řetězců za zvýhodněnou cenu.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama