Prestižní značka designových doplňků do domácnosti Brabantia, která se letos opět spojila s mezinárodní neziskovou organizací WeForest v kampani Love Nature, slaví miliontý zasazený strom v Africe. Předsevzetí vysadit milion stromů se podařilo splnit ještě před koncem letošního roku. Brabantia letos zapojila do projektu kromě zahradních také domácí sušáky a za každý prodaný pak vysadila strom.
Tím ale kampaň nekončí. Love Nature pokračuje dál a stanovuje si nový cíl: zasadit 1,5 milionů stromů. Nově navíc nabízí svým zákazníkům registraci a možnost sledovat „svůj“ strom za koupený sušák. „Sušíte-li prádlo přirozenou cestou na sušáku, šetříte tím přírodu. Nejen, že je tento způsob na rozdíl od sušení v sušičce k prádlu ohleduplnější a spoří vaše peníze, ale je také šetrnější k životnímu prostředí. Je to jedna z drobností, kterou pro planetu může udělat každý,“ říká Martin Noha, zástupce společnosti Brabantia v ČR.
„Snažíme se podporovat kvalitní produkty a smysluplné nákupní chování lidí. Když vysadíme strom za každou věc, kterou spotřebujeme, tak budeme moci vytvořit lepší svět, bez globálního oteplování,” říká Marie-Noelle Keijzer, ředitelka WeForest. Sušáky Brabantia jsou navrženy tak, aby podávaly pomocnou ruku a byly přirozeným a stylovým řešením sušení prádla. Brabantia nabízí např. sušáky Lift-O-Matic, které mají až 60 metrů sušící plochy, ale i prostorově úsporné zahradní sušáky na stěnu WallFix, které jsou vhodné i pro zahrady s omezenými prostory. Domácí sušáky pak nabízí kromě klasických, také úsporné sušení s věžovitými nebo závěsnými sušáky. Výhodou je možnost sušení prádla za každého počasí.