reklama

Moderátor Hrdlička: První akce po smrti milovaného táty!

reklama

Nejlepší se spojují s nejlepšími. S auty z Mototechny jezdí známé osobnosti jako tenistky Karolína a Kristýna Plíškovy, módní návrhář Osmany Laffita, influencerka Andrea Kalousová, dakarista Lukáš Kvapil či herci Václav Vydra a Veronika Žilková.

Moderátorem akce Mototechny byl Michal Grdlička, pro kterého šlo o první akci od smrti táty. Značka Mototechna se za poslední rok stala také synonymem pro inovace, které jí „dodává“ inovační laboratoř AuresLab. Mototechna, která funguje v České republice a na Slovensku pod společností AURES Holdings, prodala za dobu šesti let od svého obnovení již 48 000 vozů s parametry blízkými novým vozům, ale cenou i o 40 % nižší. Průměrná cena automobilu prodaného v Mototechně je 416 000 Kč a nejčastěji jde o model Škoda Fabia či Rapid a Hyundai i30. Nejžádanější automobily jsou ve variantě hatchback, s benzinovým motorem, s manuální převodovkou a v bílé barvě.

„Poslední rok byl pro Mototechnu zlomový, a to nejen díky dalšímu nárůstu prodejů zánovních automobilů, ale také rozšíření oblastí podnikání, navázání spolupráce se známými českými osobnostmi a vzniku nových projektů. Ty jsme pro lepší orientaci zákazníků postupně rozčlenily pod další značky skupiny. Po již delší době existující Mototechně Servis a Mototechně Premium jsme světu představili značku Mototechna Classic, pod kterou prodáváme investiční vozy. Poslední značkou skupiny je zatím Mototechna Drive, která nabízí do pronájmu nové vozy,“ vysvětlila Karolína Topolová, generální ředitelka společnosti AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO. Mototechna také pro celou skupinu testuje novinky z inovační laboratoře AuresLab, která svou činnost zahájila letos v lednu.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama