reklama

Reklamní kampaň Louis Vuitton: Kouzlo cestování

reklama

Cesta je cíl – dojet na místo není tak důležité jako jet. Nová reklamní kampaň značky Louis Vuitton čerpá z originální myšlenky ‚ducha cestování‘, kterou rozpracovává pro další generaci. Kouzlo neznámého, adrenalin z objevování, zázrak nového – to vše najdeme v cyklu nádherných fotografií, které v Jižní Africe nafotil Peter Lindbergh. Styling byl v režii Carine Roitfeld a hvězdami kampaně jsou modelky Karen Elson a Edie Campbell.

Již od roku 1854 je Louis Vuitton symbolem cestování a zavazadla této značky, která se vyznačují charakteristickou elegancí a důmyslným zpracováním, provázejí objevitele a průkopníky, hvězdy, státníky a elegantní cestovatele na jejich poutích. Je tedy zcela přirozené, že pro toto nové dobrodružství si Louis Vuitton za svého společníka vybírá legendární plátno Monogram, které v roce 1896 navrhl Georges Vuitton. Měkké, lehké, odolné proti vodě a oděru – a samozřejmě nadčasově elegantní – plátno Monogram procestovalo celý svět, navštívilo celou řadu vzdálených destinací, zažilo mnoho neočekávaných situací – a přitom nikdy nevypadá, že někam nepatří.

Elegance a styl

Na své poslední výpravě, kterou Carine Roitfeld popsala jako ‚cestu do extrému elegance‘, provází dvě neohrožené cestovatelky tři ikonické kabelky Louis Vuitton. Speedy, Keepall a Neverfull. Poprvé se veřejnosti představují dva nové modely z plátna Monogram. Elegantní a velmi dámská kabelka je jako dělaná pro Karen Elson, zatímco ta ležérnější ladí s bohémským šarmem Edie Campbell. Obě modelky si nesou své kabelky se stejnou uvolněností, s níž oblékají sofistikovaně zdobnou kolekci pro sezonu jaro/léto 2014 v jihoafrické buši – duch svobody podtrhuje modernost této nové kampaně. Neptejte se, kudy máte jít – buďte sami sebou. „Do Jižní Afriky jsme odjeli s téměř úplně volnou rukou, co se týče uměleckého záměru. Modelky a lidé ze štábu byli také skvělí. Karen Elson a Edie Campbell představují dvě mladé ženy, které jsou na cestě. Cesta je velmi osobní, ale ne nutně příběh. Neměli jsme plánky ani představy, jak by to mělo vypadat. Všechno vznikalo ze spontánní situace. Výsledek je proto velmi přirozený a má kouzlo“

Peter Lindbergh

Kromě Monogramu, modelek a krásy jihoafrické přírody, jejíž krajinu při východu a západu slunce zalévá zlaté světlo, jež má Peter Lindbergh v oblibě, je hvězdou kampaně cestování. Cestování jako inspirace a zdroj osvícení. Cestování jako umění. Cestování jako nekonečný zdroj dojmů a emocí, vzpomínek a nádherných okamžiků – například když se na fotografování přišly nedůvěřivě podívat tři žirafy; hravá lvíčata; zkušená jezdkyně Edie Campbell sedící na zebře; nebo – jako na jednom z nejpůsobivějších snímků kampaně – sedící vysoko na hromadě kufrů jako na samotném vrcholu světa. Cestovat znamená žít.

 

 

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama