reklama

V novém seriálu internetové televize je všechno jinak

reklama

Ústřední trio mediální agentury VJJ je mladé, nadějné a odhodlané přicházet s unikátními kreativními koncepty, kterými zasáhnou srdce koncového spotřebitele a přepíšou dějiny marketingové komunikace. Aspoň do chvíle, než přijde první reakce od klienta a všechno je jinak.

Šest dílů eponymního komediálního seriálu vzniklo v režii spolužáků ze scenáristiky Jana Prušinovského a Vladimíra Škultétyho a spolu s Jaroslavem Žváčkem, autorem dramatu Kobry a užovky a laureátem ceny Magnesia Litera, je psal sám život. S reklamním průmyslem totiž mají všichni osobní zkušenost, což promítli do prostředí, ve kterém se děj odehrává, charakteristiky postav i jazyka, jakým mluví. První díl nového sitcomu Všechno je jinak odvysílala internetová televize Mall.tv ve čtvrtek 28. března.

Tři lidé a reklamní agentura. Vlastně je to spíš mediálka než reklamka, ale protože chce nabízet full service, pořídila si místnost v montovaném baráku a nahnala tam kreativce svádějící nikdy nekončící boj ve snaze naplnit „kápéíčka“ svého šéfa i neustále se měnící zadání klientů. Všechno je jinak, a tak je zkrátka potřeba nehledat výmluvy, ale řešení, v rámci nízkého budgetu vše vyždímat na maximum
a přemýšlet „out of the box“. A pro takový přístup mají copywriterka Lištice v podání Elišky Křenkové, Kryštof Hádek jako vedoucí Král a Jan Strejcovský coby grafik Levy všechny předpoklady.

„U Kryštofa bylo velkou výhodou to, co má za sebou a že se nejedná o jeho první spolupráci s Honzou Prušinovským. Navíc hrát samolibé prevíty bývá vděčné, i když Kryštof v průběhu natáčení dost trpěl, protože se mu zanítila stolička,“ reflektuje jeho výkon s odkazem na hercovu roli v šesti Českými lvy oceněném dramatu Kobry a užovky Vladimír Škultéty. Chválou přitom nešetří ani na adresu čerstvé držitelky ocenění České filmové a televizní akademie: „Chtěli jsme pro postavu gothic copywriterky najít osobitou představitelku a Eliška pro ni byla ideální. Sama si navíc Lištici oblíbila, takže pracovat s ní byla radost.“ Co se týče Jana Strejcovského alias Levyho, „občas se nechal unést až za hranici absurdna, což se soudě podle některých reklam nezřídka stává i skutečným profíkům,“, dodává s nadsázkou Škultéty.

Ten se v režisérském křesle střídal s Janem Prušinovským, který ho ke spolupráci oslovil z důvodu velkého časového vytížení. K dělbě seriálu přitom přistoupili spravedlivě a velkoryse. Domluvili se, že oba natočí po třech dílech, přičemž Vladimír nastoupí do rozjetého vlaku a zřekne se dílu o počítačových hrách, protože v nich nikdy nenašel zalíbení. Kromě režijní symbiózy má Všechno je jinak na kontě ještě jedno specifikum. Viktor Tauš v něm porušil své pravidlo hrát pouze ve vlastních filmech
a ztvárnil roli všemohoucího.

Sitcom Všechno je jinak byl poprvé představen během slavnostní premiéry v rámci Mezinárodního filmového festivalu Praha – Febiofest 2019. Na Mall.tv bude k vidění od 28. března, kdy internetová televize odvysílá jeho první díl a další budou následovat v týdenní periodicitě každý čtvrtek. Netrpěliví fanoušci si mohou čekání na nové epizody ukrátit a zhlédnout je všechny najednou na speciální projekci za účasti herců a tvůrců, která se uskuteční v pátek 29. března od 18:00 v kině Světozor.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama