reklama

Surfey pomáhá firmám zjistit potřeby zákazníků v reálném čase, poradí také, co zlepšit

reklama

Zakládali nové firmy třeba pro PPF nebo KKCG, pracovali ve velkých korporacích i startupech. Nyní své zkušenosti využívají při budování vlastní společnosti Surfey. Ta nabízí firmám a projektům jednoduchý a efektivní nástroj pro zisk a využití zpětné vazby od zákazníků a zaměstnanců, a to v reálném čase na online i offline místech klíčových pro chod i budoucnost firmy. 

Zakladatelé – Pavel Kuhn, Petr Beťák a Martin Prokop – už svůj nástroj letos otestovali spolu s více než dvaceti společnostmi různých velikostí a zaměření. Například s Českou spořitelnou, eshopem Biooo.cz, inovativními projekty DOK, Pointa nebo online charitativním projektem Patron dětí. 

“Během několika měsíců se potvrdilo, že Surfey dokáže propojit společnosti se zákazníky a zaměstnanci pomocí skutečně relevantní zpětné vazby. Je to primárně proto, že Surfey umožňuje její sběr intuitivně a využívá přitom více kanálů v online i offline prostředí. Partnerům se daří díky správnému načasování a provedení dosahovat vysokých konverzí a reportují také sběr kvalitativní zpětné vazby,“říká Pavel Kuhn a dodává, že aktuálně mají hotové řešení pro menší a střední firmy, na službě pro velké společnosti pracují.

Funkcionality Surfey využívají společnosti různě. “V současnosti je nástroj nejčastěji využívaný v oblastech průchodnosti registračního a nákupního procesu, rozšíření produktové nabídky nebo potvrzení propozice a sdělení. Tím se Surfey liší od nástrojů, které zpětnou vazbu zjišťují ex post. Hodně jsme si také dali záležet, aby byl reporting dat srozumitelný a jednoduše čitelný pro každého ve firmě,”doplňuje Kuhn. 

Se Surfey mají jeho zakladatelé mezinárodní ambice. Sází mimo jiné i na to, že význam dat ze zpětné vazby od zákazníků poroste. Například podle výzkumu Forresteruje zlepšení zákaznické retence, loajality a uživatelské zkušenosti priorita číslo jedna pro 80 % firem. 

“Od počátku jsme Surfey stavěli tak, aby naše cesta na zahraniční trhy byla co nejjednodušší. Zvažovali jsme jak jazyková, tak kulturní specifika poskytování zpětné vazby a jsme připraveni se velmi jednoduše přizpůsobit a přinést něco navíc,”doplňuje Petr Beťák.

O zakladatelích

Pavel Kuhn se věnuje oblasti budování startupů posledních 7 let, předchozích více než 10 let pracoval na různých manažerských pozicích v oblasti telekomunikací, reklamy a designu. Podílel se na spuštění nových projektů jako jsou Zonky, Mobito nebo Sazkamobil. 

Petr Beťák se v prostředí digitálních produktů více než 7 let věnuje uživatelskému a zákaznickému chování. Podílel se na budování produktů například pro Sazku, Seznam nebo skupinu Home Credit, kde mimo jiné spoluvytvářel produkt Lymet (nyní Mall Pay.)

Martin Prokop se více než 10 let věnuje tvorbě designu, převážně webů a digitálních produktů. Zkušenosti sbíral ve vlastnímu studiu, vývojářské společnosti i velkých společnostech jako Seznam, Home Credit a Livesport. 

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama