reklama

Noční běh pro Světlušku

reklama

Jaro je v Praze již tradičně věnováno Nočnímu běhu pro Světlušku. V úterý 29. dubna 2014 se uskutečnil již třetí ročník tohoto zajímavého charitativního projektu s podtitulem „I běhat ve tmě má smysl“. Do běhu se zapojili také zástupci přední přepravní společnosti DPD, která sbírku Světluška Nadačního fondu Českého rozhlasu déle než deset let aktivně podporuje. Díky všem běžcům se tentokrát podařilo pro Světlušku nashromáždit výtěžek ve výši více než 1 000 000,- Kč pro pomoc nevidomým a lidem s těžkým zrakovým postižením.

Společnost DPD nekráčí ve svém podnikání pouze cestou ekonomických výsledků. Zakládá si také na společenské odpovědnosti, která zahrnuje nejen korektní zaměstnaneckou politiku, ale i podporu životního prostředí a pomoc potřebným. Zaměřuje se na přímé dárcovství a aktivní účast zaměstnanců na společensky přínosných aktivitách. Jednou z nich je právě Noční běh pro Světlušku. Spolupráce mezi Nadačním fondem Českého rozhlasu ve sbírce Světluška a firmou DPD běží úspěšně už jedenáct let. V roce 2013 se DPD zapojila do 2. ročníku nočního běhu a dalších aktivit, jako je kavárna POTMĚ či charitativní sbírka V ZÁŘÍ SVĚTLUŠKY ZÁŘÍ. „V naší podpoře kontinuálně pokračujeme. V rámci nočního běhu jsme pro našeho partnera zajistili přepravu materiálu a vybavení“, říká Daniel Mareš, jednatel DPD CZ. „Mám radost, že se akce spolu s ostatními běžci, nevidomými sportovci a jejich traséry, zúčastnili také zástupci naší společnosti“, uzavírá.

Pomoc dobré věci  

DPD na startu reprezentovala marketingová manažerka Petra Skripniková a další kolegové. „Těší mě, že jsem svou účastí pomohla podpořit dobrou věc. Běžci s čelovkami vypadali jako skutečný roj světlušek, a tak se jednalo o téměř magický zážitek. Věřím, že výtěžek z letošního běhu pomůže zlepšit kvalitu života nevidomých“, dodává Petra Skripniková. DPD Světlušku pravidelně podporuje prostřednictvím darovací akce „A čeho se vzdáte Vy?“. Jejím hlavním cílem je oslovit zákazníky v době předvánočních nákupů, aby se trochu uskromnili a přispěli na dobrou věc. Významná je i podpora sbírky „V ZÁŘÍ SVĚTLUŠKY ZÁŘÍ“, kdy česká města zaplaví tisícovky dobrovolníků, od kterých je možné zakoupit „světluščí“ sbírkové předměty. DPD partnersky zajišťuje právě distribuci dárkových předmětů do škol po celé České republice. Kompletní přepravu materiálu a vybavení má na starost i v případě projektu kavárna POTMĚ, kde si mohou zákazníci na chvíli vyzkoušet, jaké to je žít a fungovat v absolutní tmě.

 

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama