reklama

Louis Vuitton otevřel v Praze nový obchod

reklama

Louis Vuitton otevřel 20. listopadu 2014 v Praze nově zrekonstruovaný obchod. Slavnostního otevření se zúčastnil Michael Burke, prezident a CEO společnosti Louis Vuitton. Maison otevřel své dveře veřejnosti na nové prestižní adrese Pařížská 3 – zůstává tedy na stejné třídě, která je jeho pražským domovem již téměř dvacet let, od roku 1998. Móda zde sdílí prostor a pozornost s unikátním savoir-faire. Vůbec poprvé se v pražském obchodě zákazníci mohou setkat s dámskými a pánskými ready-to-wear kolekcemi.

„Praha je trh, kterému Louis Vuitton hodně věří. Nový značkový obchod v jedinečné lokalitě je zcela v duchu nové etapy, na níž se značka vydává. Praha se stala živou metropolí a  proto musíme i nadále nabízet svým zákazníkům jedinečné služby a zážitky při nakupování. Chceme být těmi, kdo v tomto krásném městě v oblasti ready-to-wear určují styl,“ komentuje Michael Burke, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Louis Vuitton. Po 12 měsících rekonstrukce představil nový obchod, který zachovává historickou neo-barokní fasádu, svět značky Louis Vuitton v pojetí jejích architektů. Přízemí obchodu je zasvěceno cestování, dámskému koženému zboží, hodinkám a psacím potřebám; toto oddělení plynule přechází do nabídky textilních produktů v průchozí chodbě. V prostoru schodiště visí osm děl francouzského umělce Lionela Esteve, které prostoru dodávají barevnost a pohyb. Celý prostor se kresbami proměnil ve venkovskou fresku inspirovanou květinovými motivy a vitráží oken.

Nové kolekce

První podlaží přivítalo pánské kolekce obuvi, koženého zboží, doplňků a ready-to-wear a druhé podlaží patří dámským kolekcím. Tento velmi žensky pojatý prostor vyhrazený pro ready-to-wear kolekce, boty a kabelky byl pojat v harmonii béžových a bílých odstínů, která navozuje atmosféru elegantního městského bytu. Kromě dámských a pánských kolekcí ready-to-wear byla zákazníkum představena kolekce pro podzim a zimu a take první kolekce Cruise navržena Nicolasem Ghesquièrem pro Louis Vuitton. Po uvedení jeho první kolekce v Cour Carree v Louvru a následném představeni kolekce Cruise v Monte Carlu, přichází konečně Louis Vuitton dámska ready-to-wear do České republiky. Tato nadčasová a moderní kolekce, jejímž tématem je transformace oblečení, nabízí funkční šatník složený z pohodlných kousků v nové siluetě a z nejnovějších materiálů v kombinaci s pečlivým ručním zpracováním. U příležitosti otevření nového pražského obchodu vytvořil Louis Vuitton speciální limitovanou edici 70 kusů šátků Monogram, jehož vzor je inspirován kolekcí Cruise 2015 navrženou kreativním ředitelem Nicolasem Ghesquirem.

 

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama