reklama

Tesco představilo novinky v oblasti online nákupů a nové tváře kampaně Bendovou, Nývltovu a Helis

reklama

V rámci online nakupování Tesco rozšiřuje závozové oblasti, doplňuje nabízený sortiment zboží a nově také nabízí doručení v den objednání v rámci Prahy. Novinky podpoří řetězec online kampaní s influencerkami pokrývajícími na sítích různé segmenty zákazníků – herečkou Alicí Bendovou, zpěvačkou Kamilou Nývltovou a Martinou Helis, nejvýraznější tváří reality show Robinsonův ostrov.

Stále více lidí preferuje nákupy z pohodlí domova, i proto se Tesco rozhodlo přijít s několika inovacemi v oblasti online nákupů.

„Naším cílem je umožnit všem našim zákazníkům kvalitní a pohodlné nakupování. Proto je pro nás důležité neustále zdokonalovat naše poskytované služby. Jedním z takových vylepšení je další možnost doručení v den objednání. Prostřednictvím naší služby Tesco Online nákupy nabízíme výběr nejoblíbenějších zákaznických produktů, a to kdykoli. Zákazník si může vybrat, zda chce doručení dnes, zítra nebo až za 3 týdny,“ vysvětluje Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro ČR.

Mezi hlavní benefity online nakupování z Tesca patří také široký sortiment čítající více než 16 000 produktů včetně spotřebního zboží, a to za stejné ceny jako v kamenných obchodech.

O výběr produktů se starají vyškolení pickeři, kteří jsou pomyslnýma očima a rukama zákazníka. Pickeři vybírají vždy to nejlepší a neustále kontrolují kvalitu zboží. Jejich roli si během tiskové konference společnosti Tesco v minulém týdnu vyzkoušely i tváře online kampaně Kamila Nývltová a Martina Helis. Jak to vypadalo, se můžete podívat v naší fotogalerii.

V nadcházejících týdnech a měsících Tesco plánuje představit další vylepšení a rozšíření online nákupů.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama