reklama

Brno získává první pětihvězdičkový hotel Barceló Brno Palace

reklama

Barceló Brno Palace jako první a jediný hotel v Brně získává v těchto dnech od Asociace hotelů a restaurací certifikát pěti hvězdiček. Hotel se 119 luxusními pokoji v historickém centru Brna splnil všechna přísná kritéria. Zařadil se tak mezi desítky dalších pětihvězdičkových hotelů v tuzemsku, jejichž klientela každoročně roste. O tuto hotelovou třídu je v České republice zdaleka největší zájem – využití pokojů se u ní podle průzkumů Českého statistického úřadu pohybovalo v posledních letech nad 60ti procenty.

Brno mělo nakročeno k  pětihvězdičkovému hotelu již několikrát a právě k tomuto cíli směřovaly už od počátku i všechny úpravy v Barceló Brno Palace umístěné v překrásném paláci na Šilingrově náměstí. Hotel byl od samého začátku zamýšlen a připraven na pět hvězdiček. V době jeho otevření v roce 2012 ale ještě doznívala globální ekonomická krize. I proto jsme raději ještě nějakou dobu ponechali hotel v kategorii čtyř hvězdiček SUPERIOR a počkali si na ten správný moment. A ten nastal právě teď. Důvodem je i to, že naši obchodní partneři a hosté jsou z velké části z oblasti právě z oblasti business, u níž je o luxusní ubytování dlouhodobě nejvyšší poptávka,“ říká Gustavo Guidobono Zabala, generální ředitel hotelu, jehož služby ocenila například světoznámá houslistka Vanessa Mae, francouzský herec Jean Reno či zpěvačka Bonnie Tyler, kteří zde byli ubytovaní. Hotel je také na 1. příčce spokojenosti klientů při vyhledávání ubytování v Brně na mezinárodním portálu tripadvisor.com.

 Pětihvězdičkový zážitek

Pět hvězdiček získává takový hotel poté, co splní kolem tří stovek různých kritérií. Host ho rozpozná, jakmile do něj vejde. Velký důraz se klade hlavně na osobní přístup a na celkový zážitek z ubytování. Hned u vchodu čeká dveřník, který zajistí valet parking neboli zaparkování hostova vozu. Zavazadel se ujme bagážista a hotelový personál hosty osobně uvítá a obslouží v několika jazycích. Samozřejmá je restaurace fungující sedm dní v týdnu, župan na pokoji, koupelová kosmetika v lahvičkách a služba péče o oblečení, které se perfektně vyžehlené vrací do jedné hodiny. Jídlo a nápoje si tu lze také kdykoli objednávat přímo na pokoj v rámci 24 hodinové služby room service. „Jsme připraveni překvapit i toho nejnáročnějšího klienta. Kromě povinných kritérií se zaměřujeme na exkluzivitu, nadstandardní kvalitu služeb, osobní přístup a také na detail a krásný produkt. Spokojení u nás však musí být nejen hosté, ale i zaměstnanci,“ doplňuje generální ředitel Guidobono a dodává, že kvalitu služeb mimo jiné kontroluje takzvaná Mystery Guests – jde o namátkovou kontrolu, kterou řídí přímo hotelový řetězec Barceló.

V týdnu byznys, o víkendu zábava

Generální ředitel hotelu Gustavo Guidobono Zabala vnímá Brno jako velmi dobrou lokalitu. „Je to fantastický průsečík cest mezi Vídní, Prahou i Bratislavou. A je tu rozsáhlá síť kanceláří, logistických center či univerzit. Od zahraničních investorů jde proto o logický a inteligentní tah, že jdou právě na Moravu,“ říká.

Podle něj se hotel Barceló Brno Palace zaměřuje během pracovního týdne zejména na korporátní bussines a konferenční klientelu. Tu pak o víkendech střídají hosté typu „leisure“, tedy volnočasoví a svatební klienti. „Toto spojení vytváří nový a perfektní koncept zvaný „bleisure“, který oba typy klientů propojuje. Cílem je udržet co nejvíce věrných současných zákazníků, získat co nejvíce nových firem, a nabídnout nový a exkluzivní zážitek v jediném pětihvězdičkovém hotelu v moravské metropoli také „prázdninovým“ hostům,“ uvádí Gustavo Guidobono Zabala. On sám pochází z Argentiny, žil ve Španělsku, jeho žena je Slovenka a jejich dcera se narodila v Praze.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama