HC Kometa Brno a mezinárodní obchodní společenství Cashback World provozovaný Lyoness jdou společnou cestou. Díky vzájemné spolupráci se stává HC Kometa se svým Kometa Legends Cashback Programem součástí mezinárodního obchodního společenství.
To nabízí svým 7 milionům členů celou řadu atraktivních nákupních výhod. Novou Kometa Legends Cashback kartu je možné využívat ve 47 zemích po celém světě. S každým nákupem prostřednictvím karty podporují fanoušci kromě jiného také Nadační fond Kometa a Nadaci Nový Zimák za Lužánky.
V rámci spolupráce dává Cashback World provozovaný Lyoness klubu HC Kometa Brno k dispozici inovativní věrnostní program pro fanoušky, který mimo jiné obsahuje Kometa Legends Cashback kartu, Cashback App a online nákupní portál v designu klubu. Dále jsou realizovány četné marketingové aktivity, ze kterých profitují jak fanoušci, tak i samotný klub.
„Cashback World provozovaný Lyoness je velké mezinárodní obchodní společenství, které nám umožňuje oslovit velké množství našich fanoušků. Ti mohou díky tomu využívat nejen zajímavé nákupní výhody, nýbrž s každým svým nákupem uskutečněným u našich partnerských společností podporovat také Nadační fond Kometa a Nadaci Nový Zimák za Lužánky. Majitelé Kometa Legends Cashback karty mohou tak po celém světě přispívat na rozvoj naší hokejové mládeže“, říká Dominik Verner z HC Kometa Brno.
Jak funguje Kometa Legends Cashback Program?
- Členové Cashback Programu získávají při svých nákupech, které uskuteční online nebo se svou Cashback kartou v kamenných obchodech, až 5% Cashback zpět a navíc sbírají Shopping Points (nákupní body), které mohou poté uplatnit za speciální nabídky.
- Nákupní výhody mohou členové Cashback Programu při svých nákupech získávat u více než 75.000 partnerských společností Cashback World provozovaný Lyoness – a to ve 47 zemích po celém světě. Jen v České republice mají k dispozici 2.330 partnerských společností.
- 1% z nákupů, které fanoušci v rámci Cashback Programu realizují, jde automaticky k dobru klubovému nadačnímu fondu.
- Program umožňuje malým firmám stát se součástí mezinárodního obchodního společenství a svým zákazníkům tak nabízet nákupní výhody.