První ostré závody nové sezóny FIA Formula 2 se sice jedou až od 6. do 8. dubna v Bahrajnu, auto české stáje Charouz Racing System je však hodně vidět už nyní. Ještě ani nevyjelo na trať a formule se stala hvězdou reklamního spotu.
O historicky první českou stáj v seriálu Formule 2 je obrovský zájem. U nás možná ani dostatečně nedoceňujeme, co se vlastně děje. Možná je to i tím, že na to u nás zkrátka nejsme zvyklí. Vždyť kdo by si ještě před pár měsíci pomyslel, že česká vlajka bude vlát u názvu stáje v tak prestižním seriálu? V zahraničí ale dobře vědí, že dát celý tento cirkus dohromady není žádná legrace. Navíc když předsezónní testy jasně ukázaly, že CHRS se může směle měřit s těmi nejlepšími a pro tuzemského fanouška jsou nachystány pravé formulové hody.
O tom, že je stáj vnímána velmi vážně svědčí i fakt, že jeden vůz stáje vybrala společnost ADS Securites do filmového spotu. Natáčelo se v Abu Dhabí, vysílat se budě v Německu, Anglii, Francii, USA i na Středním východě. Výroba spotu vyšla na více než půl milionu dolarů, mediální nákup spotu je pak v hodnotě několika milionů dolarů. Pro Charouz Racing System a sponzory týmu to znamená nejen prestiž, ale také reklamu po celém světě. Tím spíš, že na všech hlavních světových letištích budou viset billboardy s autem české stáje. Tomu se říká trefa do černého!