Společnost Hard Rock International pokračuje ve své dlouhodobé podpoře výzkumu a zvyšování povědomí o rakovině prsu pomocí každoroční kampaně PINKTOBER, která se koná v průběhu října. Akce s názvem PINKTOBER navíc letos slaví více než dvě desetiletí úspěšného tažení v boji proti této nemoci a šíření osvěty o ní.
Prostřednictvím charitativního ramene Hard Rocku nadace Hard Rock Heals® se všechny kavárny, hotely a casina společnosti zapojí do kampaně tím, že budou nabízet zboží s růžovým symbolem v limitované edici, přičemž výtěžek z prodeje těchto předmětů poputuje organizaci zabývající se touto problematikou. Kampaň provází také motta „Love All – Serve All“ a „Take Time to Be Kind“.
Tento rok Hard Rock International nabízí jedinečně navržené zboží zahrnující třeba roušky na obličej se symbolem růžové stuhy Pikntoberu nebo originální piny a trička. Merch je možné zakoupit v Rock Shopu® Hard Rock Cafe Praha nebo online na webu https://shop.hardrock.com po celý říjen.
„Rok 2020 byl velice dramatický a hodně se toho změnilo, ale i tak nemůžeme přestat podporovat výzkum a šířit povědomí o rakovině prsu,“ říká Jon Lucas provozní ředitel Hard Rock International. „Společnost Hard Rock International je hrdá na to, že může poskytovat neochvějnou podporu tomuto celosvětovému problému. Od začátku kampaně se podařilo získat více než 7 milionů dolarů,“ dodává.
Další informace o značce Hard Rock najdete na www.hardrock.com. Chcete-li se dozvědět více o kavárně Hard Rock Cafe nebo provést rezervaci, navštivte www.hardrockcafe.com. Ti, kteří hledají více informací o Hard Rock Hotels, mohou hledat zde www.hardrockhotels.com.