reklama

Každý třetí Evropan si v posledních třech letech vážně poškodil telefon pády a nehodami

reklama

Poslední statistiky a průzkumy týkající se rozbitých smartphonů rostou. Mezi nejčastější důvody poškození patří nepozornost a nedostatečná ochrana mobilního zařízení, které je bohužel samo o sobě většinou dost křehké. Nejvíce lidí se setkává s roztříštěnými a prasklými displeji po pádu, ať už během pořizování selfie nebo při zakopnutí či uklouznutí.

Zhruba 250 miliónů poškozených telefonů

„Každý třetí Evropan si vinou každodenních nehod během posledních tří let vážně poškodil svůj telefon, což dohromady představuje zhruba 250 miliónů poničených mobilních zařízení. Nejen, že je to pro zákazníky značně nepříjemné, ale oprava nebo výměna bývá většinou nemalou investicí,“ uvedl Peter Cunningham ze společnosti Bullitt Group. U smartphonů, které vynikají spíše svou lehkostí, není však odolnost moc obvyklá.

Pojištění dražšího mobilního zařízení se vyplácí

Pro někoho možná na první pohled zbytečná investice, ale vyplatí se o pojištění nahodilého poškození a odcizení zauvažovat. Takové pojištění lze sjednat při koupi nového mobilního zařízení přímo u jeho prodejce. „Pokud dojde nešťastnou náhodou k poškození vašeho pojištěného telefonu nebo k jeho odcizení, pojišťovna vám jej rychle nechá opravit, případně dodá nový přístroj nebo vyplatí finanční náhradu,“ říká Viktor Houška, ředitel produktu BNP Paribas Cardif Pojišťovny. „Podle statistik prodejců totiž činí průměrná cena opravy 50 % ceny telefonu,“ dodává Viktor Houška.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama