reklama

Louis Vuitton Series 3 – další z procesů objevování

reklama

Series 3 je pokračováním procesu vizuálního objevování, který začal s příchodem Nicolase Ghesquièra. Třetí kampaň v tomto cyklu kombinuje fotografické pohledy Juergena Tellera a Bruceho Webera na kolekci podzim/zima 2015-2016.

Oba fotografové se zaměřili na různé ženy, které Nicolas Ghesquière vybral, aby zhmotnily ideál značky Louis Vuitton. Herečky, známé modelky i nové tváře – různého věku i národnosti – spojuje to, že jejich osobnost oslovila Nicolase Ghesquièra. Na fotografiích Juergena Tellera se představí Alicia Vikander, Jennifer Connelly, Liya Kebede, Fernanda Ly a Angel Rutledge v utopickém domě, který si sochař budoval celý svůj život. Prostředí odráží Nicolasův vášnivý zájem o modernistickou architekturu. Freja Beha, Rianne van Rompaey a Julia Merkelbach na černobílých fotografiích Bruceho Webera pózují na historickém letišti. Lokalita odkazuje na téma cestování a abstraktní geometrie letiště vytváří dojem filmového příběhu.

Nová tvář 

U příležitosti zveřejnění své nové kampaně značka Louis Vuitton také s potěšením oznamuje, že novou tváří značky se stává švédská herečka Alicia Vikander. V této roli doplní dvě stávající ‚hrdinky‘ značky: Jennifer Connelly a Michelle Williams. Dvacetišestiletá Alicia má již za sebou spolupráci s několika předními režiséry a herci. Byla například hereckou partnerkou Jude Lawa ve velkofilmu Anna Karenina, Madse Mikkelsena v na Oskara nominovaném filmu Královská aféra. V roce 2015 bude mít v kinech dokonce až osm filmů, včetně amerického kultovního trháku Ex Machina, nového filmu režiséra Guye Ritchieho The Man From U.N.C.L.E., kde zazáří v hlavní roli společně s Henrym Cavillem, The Danish Girl s Eddiem Redmaynem, Tulip Fever s Christophem Waltzem a Judie Dench, a The Light Between Oceans s Michaelem Fessbenderem v režii Dereka Cianfranceho. Reklamní kampaň pro kolekci podzim/zima 2015-2016 se objeví v srpnových vydáních prestižních módních magazínů. Součástí kampaně jsou i dva spoty, které natočili oba fotografové. Video spoty budou ke shlédnutí online a v aplikaci Louis Vuitton Pass.

 

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama