reklama

Lukáš Kvapil vybojoval na motorce 25. místo v rámci Africa Eco Race

reklama

Závodník Lukáš Kvapil se po dvou letech vrátil na motorku a v rámci extrémního vytrvalostního podniku Africa Eco Race doslova vybojoval 25. místo. Během 12 náročných etap Marokem, Mauretánií a Senegalem, s tradičním cílem – u Růžového jezera, po 6000 kilometrech najel na rampu a vychutnal si svoje vítězství.

Pro Lukáše Kvapila byl 11. ročník Africa Eco Race další velkou zkouškou a zkušeností, stejně jako pro vozy z Mototechny, které zvládly náročné podmínky stejně jako speciálně upravené vozy konkurence. Mototechna ročně prodá na dvanáct tisíc zánovních automobilů.

„Mám za sebou neskutečný zážitek, který ani moc nejde popsat slovy. Ale pokusím se. Každým dnem jsem se zlepšoval, byl si jistější v navigaci a chvílema jsem i závodil s klukama v top desítce. Obrovské duny jsem si spíše užíval a sám jsem tím byl překvapen. V 10. etapě jsem jednu dunu přelítnul, a když jsem se postavil, najednou vidím, jak se přes dunu řítí bugyna. Rychle jsem odskočil a sledoval, jak jede přes moji motorku! Od té doby jsem bojoval s technikou. Další den mě zradila technika – vystřelilo víko olejového čerpadla a dostal jsem 12h penalizaci. Poslední měřenou etapu jsem tu motorku dotáhnul do cíle silou vůle, protože se mi rozlomila a já musel jet 200km ve stupačkách. Ale jsem tady, splnil jsem si svůj sen. To, že jsem i přes všechny problémy urval 25. místo, mě určitě těší. Jel jsem s tím, že chci vidět cíl, ale jsem srdcem závodník!“zhodnotil své umístění Lukáš Kvapil.

A jaké jsou další plány Lukáše? Nebude rozhodně zahálet. Jako ambasador značek AAA AUTO a Mototechna, se na jaře vydá na roadshow po pobočkách největšího prodejce ojetých a zánovních automobilů u nás. „Lukáš opět dokázal, že je velkým bojovníkem a jsem rád, že i auta z naší Mototechny mohla být u toho a dokázat, že i sériově vyrobené automobily zvládnou nelehké podmínky afrických pouští,“ uvedl Petr Vaněček, provozní ředitel AURES Holdings, kam patří právě značky AAA AUTO a Mototechna. Mototechna v České republice a na Slovensku, kde působí, ročně prodá téměř dvanáct tisíc zánovních automobilů, což jen v loňském roce bylo o téměř třicet procent více než v tom předešlém.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama