Múza značky Louis Vuitton, herečka Michelle Williams se stala novu tváří reklamní kampaně na kolekci šperků tohoto módního domu. Pro fotografa Patricka Demarcheliera tato americká herečka – svojí energií a duší ztělesňuje samotnou podstatu kolekce šperků Blossom BB.
„Velmi se mi tato bezstarostná a barevná kolekcí líbí – je v ní něco, co vás zaujme, a je originální. A zároveň je i klasická a elegantní.“ Michelle Williams. Nová kolekce Blossom BB je poctou kvítku Monogram – stejně jako drobné kvítky, i jednotlivé šperky jsou miniaturní svojí velikostí, ale překvapí svými svěžími a radostnými barvami.
Díky svým hereckým výkonům se Michelle Williams vyšvihla do elitní skupiny nejvyhledávanějších a nejuznávanějších herců v Hollywoodu. Je držitelkou Zlatého glóbu, třikrát byla na tuto cenu nominována, jednou byla nominována na cenu Tony, Cenu kritiků a čtyřikrát na Oskara. Mezi významné filmy její herecké kariéry patří oskarový snímek režiséra Ang Lee Zkrocená hora (2005), Synekdocha, New York (2008), Shutter Island (2010) a My Blue Valentine (2010).
V roce 2011 jí role Marilyn Monroe ve filmu Můj týden s Marilyn získala Zlatý globus za nejlepší ženskou roli a třetí nominaci na Oscara. Michelle Williams lze nyní vidět ve filmu MÍSTO U MOŘE režiséra Kennetha Lonergana, kde jí hereckého partnera dělá Casey Affleck. Její výkon v tomto snímku jí zajistil nominaci na Zlatý globus, Cenu kritiků a nedávno i na Oskara za nejlepší ženský herecký výkon ve vedlejší roli. Nová reklamní kampaň se objeví v únorových vydáních světových magazínů.