Šampaňské Moët & Chandon je již od roku 1743 synonymem úspěchu a glamour aury. V roce 2014 se mohou milovníci tohoto šumivého zázraku těšit na limitovanou edici Rosé Tie-For-Two Collection, která zve do světa stylové elegance. Tato specialita je čirým ztělesněním podstaty renomovaného šampaňského domu Moët & Chandon. Na první pohled zaujme atraktivním designem se zajímavou interpretací jednoho z nejvýraznějších ikonických prvků této značky – proslulé černé „vázanky“ obtáčející hrdlo každé láhve šampaňského Moët & Chandon.
Černá vázanka šampaňského Moët & Chandon, která elegantně zdobí láhve proslulého šampaňského již od roku 1886, je stylovým prvkem, který je nesmazatelně zapsán do historie tohoto domu. Po dobu více než 125 let vystupuje černá vázanka jako symbol vytříbené kvality, savoir-faire i výjimečného odkazu ukrytého uvnitř každé láhve šampaňského Moët & Chandon. Limitovaná edice Tie-For-Two Collection je inspirována tímto legendárním kódem i vzácnými pouty, které nás pojí s našimi milovanými. Díky ní si můžeme naplno vychutnat všechny nezapomenutelné okamžiky spolu s úžasným šampaňským Moët Rosé Impérial. Kolekce Tie-For-Two s elegantní černou vázankou se výborně hodí pro nádherné chvíle ve dvou – šampaňské Moët Rosé Impérial svým nadčasovým půvabem pozvedne krásu okamžiků prožitých ve společnosti milované osoby. Její součástí je stojánek v podobě černé vázanky, který „objímá“ dvě jemně tvarované sklenky na šampaňské. Nechybí ani láhev zamilovaného šampaňského Moët Rosé Impérial
a speciální knížečka určená pro osobní věnování nebo láskyplný vzkaz.
Limitovaná edice
Úspěch je podstatou stylu šampaňského Moët & Chandon a typická černá vázanka připomíná atraktivní smoking na červeném koberci. To je skutečně příhodné vzhledem k faktu, že toto šampaňské je po celém světě symbolem luxusních oslav, úspěchu a glamour atmosféry. „Kolekce Tie-For-Two je nejnovějším milníkem v unikátní historii našeho růžového šampaňského, která pokrývá několik staletí a nejrůznější typy oslav”, říká Arnaud de Saignes, ředitel Mezinárodní komunikace a marketingu značky Moët & Chandon. “Představuje více než jen spojení dvou osob sdílejících kouzlo šampaňského Moët Rosé Impérial. Je ztělesněním pouta, které spojuje vinařskou tradici s uměním značky, moderní dobu s historickým odkazem a naší značku s milovníky růžového šampaňského po celém světě“. Šampaňské Moët & Chandon Rosé Impérial ve speciální limitované valentýnské edici Tie-For-Two bude v prodeji ve vybraných barech, kavárnách a restauracích, například v Bugsy’s baru.
Moët Rosé Imperial představuje
Rosé Impérial je nabité spontánním a jiskřivým duchem a dokonale ztělesňuje podstatu domu Moët & Chandon. Vyniká čirou ovocností, smyslnou chutí a elegantní vyzrálostí. Zářivě růžová barva s jantarovými odlesky uvolňuje uhrančivé aroma: živý a intenzivní buket červených plodů (divoké jahody, maliny a višně), květinové tóny růže, a lehce pikantní nádech. Moët Rosé Impérial expresivně kombinuje intenzitu a poddajnost: šťavnatou a vytrvalou síla rudých plodů, korpulenci a pevnost broskve a jemný tón mentolu plný svěžesti. Moët Rosé Impérial se nehodí pouze k dezertům. Svou výjimečnost odhalí v kombinaci s jednoduchými, intenzivními a pestrými pokrmy. Výborně ladí například s hovězím carpacciem s olivovým olejem a mletým pepřem, ratatouille z čerstvé zeleniny nebo salátem z letního ovoce s mátou.