reklama

Tváří nové reklamní kampaně Emirates je automobilová celebrita Jeremy Clarkson

reklama

Emirates představila novou reklamní kampaň pro své soukromé kabiny první třídy, jejímž hrdinou se stala televizní celebrita a automobilový expert Jeremy Clarkson. Kampaň k uvedení nových soukromých kabin inspirovaných vozy Mercedes-Benz využívá humoru a chytrých přirovnání.

Kampaň, která byla uvedena záhy poté, co Emirates na Dubai Airshow představila své nové privátní kabiny pro první třídu, staví na Clarksonově typickém humoru a jeho propojení
s automobilovým průmyslem. Reklamní spot startuje záběry na kožená sedadla, luxusní detaily interiéru, měkké osvětlení, sofistikovanou plochou obrazovku a ovládací tlačítka. Mezitím Clarkson, nezvykle oblečený do elegantního černého smokingu, tyto prvky komentuje tak, jako by popisoval nový automobil.

V momentě, kdy se letoun Emirates objevuje nad jeho hlavou, Clarkson dodává pointu, že se dopravní prostředek, o kterém mluví, pohybuje rychlostí 700 mil za hodinu a je dokonce „dodáván s pyžamem“. Což je produkt, který Emirates poskytuje svým cestujícím v první třídě.

K novým plně uzavíratelným soukromým kabinám první třídy Emirates Jeremy Clarkson řekl: „Nové kabiny Emirates jsou skutečně lepší než polovina hotelů, ve kterých jsem doposud bydlel.“

Boutros Boutros, senior viceprezident divize Emirates pro firemní komunikaci, marketing
a značku, uvedl: „Jeremy Clarkson je jednou z nejznámějších tváří automobilového světa. Kromě svých profesí motoristického novináře a moderátora je Clarkson také vášnivým fanouškem strojírenství, zejména inovativních a průkopnických postupů.“

„Věděli jsme, že bude pro naši kampaň skvělý. A to zejména proto, že naše nové plně uzavíratelné soukromé kabiny první třídy byly inspirovány vozem Mercedes-Benz třídy S 
a představují inovativní prvek, který opět posouvá zážitek z letu na vyšší úroveň a mění standard svého odvětví,“ doplnil Boutros.

Nové soukromé kabiny první třídy společnosti Emirates jsou jako první svého druhu plně uzavíratelné pomocí posuvných dveří rozprostírajících se až ke stropu kabiny, a zajišťují tak bezkonkurenční úroveň soukromí. Zákazníci mohou posádce své požadavky sdělovat prostřednictvím videohovoru, aniž by opustili pohodlí svého apartmá. Personál Emirates pak může servírovat nápoje a drobné občerstvení skrze speciální servisní okénko, aniž by cestující rušil.

Všechny kabiny, dokonce i ty umístěné ve středové uličce, umožňují výhled z okna díky virtuálním oknům, která přenášejí záběry z externích kamer. Každé apartmá je také vybaveno 32palcovým displejem s Full HD, jehož prostřednictvím si cestující mohou vychutnat 2 500 zábavních kanálů, jež Emirates nabízí. Nechybí ani osobní šatní skříň
a soukromý úložný prostor pro zavazadla; měkké osvětlení; možnost nastavení teploty, kterou lze regulovat stiskem tlačítka; a dalekohledy, díky nimž si lze vychutnat mimořádné výhledy z okna. Luxusní měkké kožené sedadlo lze sklopit do vodorovné polohy nebo polohy „nulové gravitace“, či nastavit do desítek dalších vlastních pozic pro optimální pohodlí cestujících.

Kompletně uzavíratelné soukromé kabiny první třídy společnosti Emirates budou do provozu uvedeny v prosinci v nových letadlech Boeing 777-300ER.

Kampaň probíhá od 13. listopadu, zpočátku na osmi klíčových trzích. Scénář nového reklamního spotu byl napsán interně. Natočil ho oceňovaný režisér Vaughan Arnell
v návaznosti na úspěšnou spolupráci na nejnovější reklamní kampani Emirates „World of Good Times“ („Svět dobrých časů“) na motivy legendární písně od rockové kapely Queen „Don´t stop me know“.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama