reklama

Víte, kolik času vám zabere stání ve frontách na poště?

reklama

Trend posledních let v nákupech na internetu neustále roste. Česká republika se dokonce drží na špičce v rychlosti růstu v celé Evropské unii. Stále ale dostatečně nevyužíváme všech služeb, které obchodníci nabízejí a usnadňují nám samotný nákup. Přes 20 % plateb v zahraničí využívá finanční službu tzv. odloženou platbu, což v Česku ještě není zvykem a lidé raději využívají dobírku či osobní odběr na prodejně.  V součtu pak čas, který strávíme čekáním ve frontách na pobočkách pošt, atakuje až 10 dní v roce.

Podle průzkumu společnosti Mall.cz lidé stále volí variantu dobírky především proto, že se bojí padělaného zboží, nákupu vstupenek u neautorizovaného prodejce či nedodání zboží od prodejce. Proto raději utratí ročně až 600 Kč za dobírku a balíček si dojdou sami vyzvednout na poštu

.„Snažíme se vycházet našim zákazníkům vstříc, a proto jsme před pár týdny spustili finanční službu Mall Pay, která dává zákazníkovi zdarma prostor si zboží dobře prohlédnout, vyzkoušet, jestli mu dobře sedí velikost a rozhodnout se, zda zboží doopravdy chce. Naše služba nevyžaduje registraci, zkrátka si vše na vlastní oči prohlédnete, vyzkoušíte a zboží zaplatíte nejpozději do 14 dní po jeho doručení,“ uvedl Adam Kolesa, šéf služby Mall Pay.

Nejlepší forma placení nákupu na internetu je tedy až ve chvíli, kdy jej zákazník má tzv. v ruce. Češi jsou v tomto směru velmi konzervativním národem a neradi mění své zvyky, avšak již více než dvacet tisíc lidí službu MALL Pay využilo a zboží zaplatilo až po jeho rozbalení. Toto číslo stále roste. Pochopili, že platit 40 Kč za dobírku nebo stát ve frontách na poště není pro ně to pravé ořechové.

Nákupní galerie Mall tuto finanční službu připravila ve spolupráci s ČSOB a využít jí můžete i při objednávání na malých e-shopech. Více informací o MALL Pay naleznete zde: https://mallpay.cz

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama