reklama

Vítězka České Miss 2017 získá kontrakt na půl milionu korun a stane se tváří kosmetické značky Juliette Armand

reklama

Vítězky České Miss 2017 se mohou těšit na hodnotné výhry a vítězka na garantovaný kontrakt a s ním spojené pracovní aktivity v Aténách, Římě, Bologni, Hong Kongu, Monaku i dalších destinacích. Bude se totiž bojovat nejen o titul Česká Miss, ale zároveň i o reklamní kampaň za půl milionu korun. Vítězka České Miss se stane tváří kosmetické značky Juliette Armand založené v roce 1992 v Aténách.

Při příležitosti dvacátého pátého výročí vstupuje tato společnost nově i na český trh a jako oficiální partner České Miss umožní vítězce stát se tváří prestižní kampaně a cestovat po světě. „Česká Miss se hodně mění. Pracujeme na tom, aby finalistky mohly průběžně spolupracovat s mnoha odborníky, stávaly se osobnostmi a dostaly se k hodně zajímavým příležitostem, jako je třeba být tváří inovativní kosmetiky Juliette Armand. Stát se tváří reklamní kampaně na kosmetiku za půl milionu korun je příležitost, o které sní tisíce modelek. Nová Česká Miss ji bude mít jako součást výhry. I ostatní dívky však budou mít možnost získat zajímavé modelingové nabídky, budou-li na sobě pracovat a budou v dobré kondici,“ odkrývá směr soutěže Eva Čerešňáková.

Ke spolupráci s profesionály i fotografem Benediktem Renčem upřesňuje Martin Ditmar: „I proto se součástí projektu stala topmodelka Simona Krainová, která dívkám průběžně dává rady a supervizovala jejich první focení ve Vysokých Tatrách, aby měly finalistky co nejlepší fotky do svých modelingových booků. Málokteré začínající modelce se podaří, aby jako jedno ze svých prvních focení zažila s fotografem, který fotí pro nejprestižnější české i zahraniční módní magazíny. Tyto fotky finalistkám i vítězkám určitě v jejich kariéře pomohou.“

První povinnosti spojené s reklamní kampaní čekají vítězku již v létě. Bude mít jedinečnou příležitost podívat se do Atén na hlavní centrálu a výrobu kosmetické firmy, kde ji osobně přivítá prezidentka společnosti Juliette Armand. Ta slaví úspěch už ve třiceti dvou zemích. Již během prvních pár let své existence dosáhla vedoucího postavení mezi značkami používanými na klinikách estetické péče a lékařské dermatologie a provozuje svoji veškerou činnost s respektem a s ohledem k přírodě, lidem a budoucnosti.

Správná volba kosmetiky i péče o pleť jsou nesmírně důležité. O tom se již všech šestnáct finalistek dozvědělo více informací v rámci workshopu zaměřeného na péči o pleť v průběhu jejich soustředění ve Vysokých Tatrách. Ten si pro ně připravili profesionálové z Juliette Armand a každé dívce věnovali kosmetický balíček.

Foto: Česká Miss

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama